Domowa granola

4/10/2015
Po świątecznych śniadaniach składających się głównie z mięsiwa, jaj i białego pieczywa, z ulgą wracam do chrupiącej, domowej granoli. Moje musli składa się zawsze z nieco innych składników, gdyż korzystam z tego, co akurat mam "pod ręką", ale skoro już kilka osób poprosiło o przepis, to podaję kombinację, do której wracam najchętniej. Możecie ją do woli urozmaicać, mieszając ulubione orzechy, nasiona i suszone owoce.


DOMOWA GRANOLA

płatki owsiane i pełnoziarniste
orzechy włoskie, migdały
pestki dyni i słonecznika
suszona żurawina, morele, figi
płynny miód 

Piekarnik nagrzewamy do 175 stopni. Orzechy i migdały kroimy na mniejsze kawałki. Dodajemy do pestek i płatków, mieszamy z miodem tak, by składniki dobrze się skleiły, a następnie przekładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy przez 20 - 30 minut. Suszone figi i morele kroimy w kawałki, dodajemy do upieczonej granoli razem z żurawiną. Śniadanie gotowe!


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie domowe granole, bardzo często robię podobną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytam, bo nie mam kogo zapytać. Muszę unikać wszystkich pochodnych mleka i jego samego. Czy jogurt sojowy/ mleko bezlaktozy/ sojowe to rownież pochodne mleka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty sojowe to nie nabiał, nie są pochodnymi mleka.

      Usuń
    2. Dzieki wielkie :* a orientujesz sie moze jak jest z mlekiem, ktore jest tylko bez laktozy?

      Usuń
    3. Dla mnie jest okej, nie czuję się po nim źle, ale wolę napoje sojowe/ryżowe.

      Usuń
  3. Jesteś dla mnie inspiracją, a twój blog jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znasz jakąś agencję godną polecenia która szuka fotomodelek (niestety mam tylko 160 cm wzrostu)..
    a uważam że mam dosyć nietypową urodę, szczupłą sylwetkę. Po za tym zawsze marzyłam by być w branży modowej, niestety mój wzrost mi na to nie pozwala..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL