Pachnące nowości

11/13/2014
Jestem wielką fanką kosmetyków Yves Rocher, przede wszystkim ze względu na przystępne ceny idące w parze z wysoką jakością oraz obłędne zapachy produktów przeznaczonych do pielęgnacji ciała. W okresie przedświątecznym marka często wypuszcza na rynek limitowane serie, które w kolejnym sezonie znikają bezpowrotnie z półek. Rok temu zakochałam się w balsamie o zapachu czekolady z pistacjami, niestety linia nie została wznowiona. Tej jesieni Yves Rocher rozpieszcza zmysły kolejnymi nowościami - tym razem limitowana seria pachnie gruszką zatopioną w karmelu! Skusiłam się na wodę toaletową, idealną do schowania w torebce, gdyż jej pojemność to zaledwie 20 ml. Zapach nie utrzymuje się na ciele zbyt długo, lecz jego owocowo-karmelowa słodycz rekompensuje  kiepską trwałość. Udało mi się także wyłowić na promocji mojego faworyta - żel pod prysznic o kuszącym aromacie kawy. Najlepszy pod słońcem!

4 komentarze:

  1. Witaj! Mam do Ciebie pytanie. Jakiś czas temu przestałam się odchudzać i zaczęłam normalnie jeść. Akurat tak sie sklada, że niedługo zacznie się też ten świąteczny sezon, nie mówiąc o wyjściach ze znajomymi, gdzie się zwykle dużo je - stąd mam pytanie, czy można przytyć, jak raz na jakiś czas zje się więcej niż rzekome zapotrzebowanie? Jak to u Ciebie jest - czasem pozwalasz sobie na więcej? Pytam, bo nie chcialabym zmarnować wysiłku, jaki włożyłam w odchudzanie, a jednocześnie nie chcialabym nie móc sobie nigdy pozwolić na troche wiecej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden dzień na pewno nie zaprzepaści Twojego wysiłku, ale już tydzień czy dwa wyraźnej nadwyżki energetycznej może przełożyć się na dodatkowe kilogramy. Święta to czas, kiedy nikt nie powinien odmawiać sobie przyjemności i katować dietami, ale warto zachować zdrowy rozsądek. Możesz zjeść więcej, a wydłużyć jogging o dodatkowe 20 minut lub poćwiczyć pół godziny dłużej na siłowni ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz! A jak to jest z alkoholem? Czy kalorie z niego normalnie wliczają się w bilans? Słyszałam różne opinie na ten temat. Co Ty uważasz?

      Usuń
    3. Moim zdaniem kalorie to kalorie - dostarcza nam ich zarówno pączek z dżemem, jak i piwo z sokiem. Dodatkowo alkohol wzmaga apetyt, najczęściej niestety na niezdrowe przekąski. Po bardziej rzetelną opinię radzę udać się do dietetyka, gdyż ja bazuję jedynie na własnych doświadczeniach ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL