#wieszaknazakupach

6/05/2014
Pojechałam do galerii handlowej po kapsułki do ekspresu, a wróciłam ze sportową wyprawką z H&M'u. Klasyka babskiego shoppingu! Długo zastanawiałam się nad kupnem sportowego biustonosza, ale wciąż szkoda mi było pieniędzy. W końcu trafiłam na taki, który odpowiada mi nie tylko kolorystyką, ale również przystępną ceną - zapłaciłam za niego 39,90 zł. Do tej pory biegałam w leginsach do kolan, ale z myślą o upalnych dniach (kiedyś chyba w końcu nadejdą...) skusiłam się na krótkie szorty, idealne nie tylko podczas sportowych wyczynów, ale również na niezobowiązującego grilla czy energiczny spacer. Wiadomo - nic tak nie motywuje blogerów do biegania, jak nowiutkie ciuchy.

11 komentarzy:

  1. Mnie również nowe fit stroje motywują do treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyka ; ) fajnie, że udało Ci się znaleźć top w takiej cenie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę sobie w końcu te szorty kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A szorty w jakiej cenie? Też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty w tej samej cenie, co biustonosz - 39,90 :)

      Usuń
  5. Z ciekawości spytam: jaki rozmiar nosisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki są w rozmiarze 36, a biustonosz S :)

      Usuń
  6. Mnie tak ogarnęło sportowe szaleństwo, ze zakupiłam te szorty w 3 kolorach haha

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż jak w tym wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL