Na talerzu modelki: kakaowe muffiny

5/16/2014
Kolejna propozycja słodkich babeczek. Przygotowanie jest banalnie proste, a muffiny mają niepowtarzalny smak - bo któż nie lubi połączenia słodkich bananów ze słonawym masłem orzechowym? Babeczki wykonałam z mąki żytniej, a dzięki dodatkowi banana mogłam zrezygnować z większej porcji cukru. Efekt? Smacznie, szybko i na pewno zdrowiej! 

BABECZKI Z BANANEM I MASŁEM ORZECHOWYM

szklanka mąki żytniej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki ciemnego kakao
1/3 szklanki cukru trzcinowego

1/2 szklanki mleka
1/3 szklanki oleju
2 małe jajka

1/2 banana
masło orzechowe

Składniki z pierwszej i drugiej grupy łączymy w osobnych miskach, po czym mleko z olejem i jajami przelewamy do składników suchych. Dokładnie mieszamy łyżką, aż do uzyskania gładkiego ciasta. 3/4 masy nakładamy do foremek na muffiny (najlepiej silikonowych), do środka wkładamy pokrojonego na małe kawałeczki banana i ok. pół łyżeczki masła orzechowego. Przykrywamy resztą ciasta i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 20 minut. Po upieczeniu zostawiamy babeczki na 5 min w wyłączonym, gorącym piekarniku. Smacznego!

13 komentarzy:

  1. Brzmi smakowicie. Mam wszystkie składniki, oprócz... foremki na muffiny. Aż się chyba rozejrzę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trudno je znaleźć w okazyjnej cenie - polecam gorąco te silikonowe, bo muffinki wyskakują z nich idealnie! :)

      Usuń
  2. Bardzo mnie ciekawi ile miej więcej jesz kalorii dziennie, czy zawsze starasz się jeść zdrowo itp.
    Często słyszy się że "anoreksja"czy "bulimia" towarzyszy modelką, czy też gwiazdą show biznesu. Spotkałaś się kiedyś z czymś takim? Miałaś kiedyś jakieś problemy? Bo chyba jednak to nadal "tematy tabu". Nie uważasz że ludzie powinni mówić o tym głośno i przestrzegać młode nastolatki?
    Zastanawiałaś się kiedyś kiedyś na napisaniem takiego posta? Z góry dziękuję Ci za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ciekawi Cię temat mojego odżywiania, to zapraszam do przeczytania wywiadu, którego udzieliłam ostatnio Marcie na blogu codzienniefit.pl - opowiadam w nim o swoim mniej lub bardziej zdrowym trybie życia :) Pozdrawiam gorąco!

      http://www.codzienniefit.pl/2014/05/jak-wyglada-dieta-modelki.html

      Usuń
  3. cudownie wyglądają!
    poza tym ciągle nie mogę się napatrzeć na nowy projekt Twojego bloga! też chcę!;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Żytnią babeczkę z chęcią zawsze poprosze! Do kawuni w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne proste składniki i szybko się robi. Bardzo lubię wszelkie muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Od dawna czytam Twojego bloga i bardzo Cię podziwiam- Twoje zewnętrzne i wewnętrzne piękno. Dopiero teraz założyłam bloga i poruszam w nim bardzo poważny problem dotyczący często właśnie modelek. Nie liczę na to, ze będziesz mnie za wszelką cenę promować, ale jeśli chcesz, to zapraszam na bloga ;) i byłoby miło, gdybyś poleciła go znajomym, których ten problem pośrednio lub bezpośrednio dotknął. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na bloga! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Nie wiem, czy nie masz problemu z wejściem na bloga, w razie czego wklejam bezpośredni link :) http://jedzenieszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbowałam (w końcu) Twój przepis. Babeczki niesamowicie wyrosły :) zamiast banana i masła orzechowego dodałam orzechy włoskie oraz żurawinę. Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL