Na talerzu modelki: makaron z warzywami

3/18/2014
Odkąd wróciłam z Tokio wracam do normalnego jedzenia i zapominam o ścisłej diecie, co nie znaczy, że żywię się samą pizzą i chipsami ;) Dzisiaj przygotowałam na kolację super szybki makaron z warzywami - propozycja pyszna, zdrowa i niezwykle sycąca. 


PEŁNOZIARNISTY MAKARON Z WARZYWAMI

(składniki na dwie porcje)
1/2 paczki makaronu pełnoziarnistego np. świderki
1/2 słoika pomidorów suszonych w zalewie
1/2 cukinii
paczka świeżego szpinaku baby 
oliwa z zalewy po pomidorach
pieprz, sól, bazylia suszona, czosnek granulowany

Makaron gotujemy al dente. Na patelni rozgrzewamy łyżkę oliwy z zalewy po pomidorach i wrzucamy na nią opłukany wcześniej szpinak. Gdy zmniejszy swoją objętość, dorzucamy pokrojoną w cienkie plasterki cukinię i pokrojone w plastry pomidory. Doprawiamy pieprzem i solą, smażymy do momentu aż cukinia zmięknie. Dorzucamy ugotowany makaron, mieszamy dokładnie na patelni i posypujemy bazylią oraz czosnkiem. Po przełożeniu do miseczki polałam dodatkowo łyżką oliwy z zalewy i posypałam siemieniem lnianym. Polecam z lampką czerwonego wina :) 

19 komentarzy:

  1. Tak mniej więcej wyglądają moje kolacje, kiedy nie mam pomysłu ani chęci na bardziej wyrafinowane gotowanie. Chociaż staram się zawsze powstrzymać od wrzucania warzyw na patelnię i zjeść je surowe, zwłaszcza jeśli chodzi o szpinak już nabrałam nawyku niemarnowania witamin i spożywania surowego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepysznie i przezdrowo, naprawdę uwielbiam takie dania i chyba większość ludzi także. a makaron można czasem podmieniać na ryż i kaszę dla urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie niestety mam celiakie ...Ale ogólnie to super opcja na obiad fit!!"
    Zapraszam do mnie serdecznie
    alicebyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór makaronu! pełnoziarnisty, czyli lekko ciemny. Pamiętaj, im bielsza mąka, tym bardziej zgubna dla naszego organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dania. Obiad w kilka minut, a nie byle jaki, wręcz przeciwnie: pyszny, zdrowy i sycący.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda przepysznie ja bym dodałą do tego jeszcze poruszoną fetę;p;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ile osób to przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam w przepisie informację, że składników wystarcza na dwie porcje.

      Usuń
  8. Wygląda pięknie! ♥ Ale w sumie biorąc pod uwagę moją miłość do makaronu, byłabym zachwycona nawet gdyby wyglądało źle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znasz jakieś dobre ćwiczenia na uda a konkretnie na wewnętrzną stronę ud ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam żadnych sprawdzonych ćwiczeń na wewnętrzną stronę ud. Polecam poszukać czegoś wśród ćwiczeń na nogi dostępnych na youtubie.

      Usuń
  10. baaardzo lubię takie wersja makaronu, mmm! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! będę tu często gościć! Makaron wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi makaron nie smakował :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej! Dobrze,ze mam bezglutenowy makaron w szafce- koniecznie zrobie. Dodam pleśniowego /fety+jakieś orzechy i zielsko w postaci natki pieteuchy i będę w raju makaronowym <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL