Początek akcji Zdrowe śniadanie A&M

1/25/2014
Czekoladowy krem z awokado tak bardzo podbił moje serce, że postanowiłam uczynić go bohaterem śniadaniowego cyklu, który współorganizuję razem z WHINESS. Obie starałyśmy się przedstawić krem w innej, ciekawej wersji, tak, byście mogli wybrać tą, która bardziej Wam zasmakuje lub też zainspirować się do użycia kremu na tysiąc różnych sposobów! Na blogu Anity już kuszą piękne zdjęcia żytnich naleśników, a ja tymczasem podaję Wam przepis inspirowany tym, jakie znalazłam na relishmeals.

BABECZKA JAGLANA NADZIANA CZEKOVADO

4 łyżki kaszy jaglanej
2 łyżeczki syropu z agawy
kilka rodzynek (dałam 5-6)
200 ml wody lub mleka
krem z awokado przepis

Kaszę jaglaną płuczemy pod zimną wodą, a następnie przelewamy wrzątkiem. Możemy również podprażyć kaszę na suchej patelni do momentu, aż poczujemy jej orzechowy aromat - w ten sposób pozbędziemy się charakterystycznej goryczki. Następnie wrzucamy kaszę do wrzątku/gorącego mleka, dodajemy rodzynki oraz syrop z agawy i gotujemy na wolnym ogniu do momentu wchłonięcia przez kaszę całego płynu. Połowę kaszy przekładamy do miseczki (możemy uprzednio wyłożyć wnętrze folią spożywczą, by ułatwić późniejsze wyciąganie babeczki), robimy delikatne wgłębienie na środku i nadziewany masę kremem z awokado. Następnie przykrywamy krem pozostałą porcją kaszy, uklepujemy lekko, odkładamy do przestygnięcia, a później (najlepiej na całą noc) do lodówki.


Wkrótce kolejne inspiracje i przepisy w ramach cyklu "ZDROWE ŚNIADANIE A&M" ! 

15 komentarzy:

  1. Babeczka jaglana, pyszności : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,co je modelka?" -same pyszności! akurat chciałam robić jaglane bułeczki na śniadanie, a ta propozycja jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeej boski projekt ! love it love it love it !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na smaczną i zdrową przekąskę, chyba się skuszę i wypróbuję :D

    http://howtocareaboutyourhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się nowy wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie a do tego zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta propozycja! zarówno babeczka jak i naleśniki zapowiadają się wyśmienicie! jeszcze tylko zdobędę awokado i na pewno spróbuję :)
    nie umiem się też doczekać waszych kolejnych śniadań!
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no powiem Ci, że ta propozycja śniadaniowa jest zachwycająca! ale na kolację też chętnie wciągnęłabym taką "babeczkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo śniadanie to podstawa ;)
    JA nie wyobrażam sobie aby rano wyjść z domu bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog! propozcyja na śniadanie - mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twój przepis! babeczki wyglądają super apetycznie, ten krem to rozkosz dla podniebienia otoczona ulubioną kaszą jaglaną. idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam wczoraj na śniadanie na mleku i wyszło bardzo dobre, chociaż po długim pobycie w lodówce jest zimne, więc ja wolę na ciepło jeść :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL