Na talerzu modelki: spring rolls

11/30/2013
Spring rolls to moje ostatnie odkrycie. Zdrowe, lekkie, a przede wszystkim proste i szybkie w przygotowaniu. Najlepsze zaś jest to, że w cieniutki papier ryżowy możemy owinąć praktycznie wszystko, co akurat znajdziemy pod ręką i dzięki temu regulować kaloryczność potrawy. Ja do swoich lekkich sajgonek wykorzystuję najczęściej warzywa i paluszki krabowe, a zajadam obowiązkowo w towarzystwie słodkiego sosu Tao Tao. 

http://www.couponclippingcook.com


SPRING ROLLS Z SURIMI I SZPINAKIEM

opakowanie papieru ryżowego np. takiego
paluszki krabowe
ogórek zielony
szpinak baby
kiełki fasoli mung
awokado
sos sojowy do sajgonek

Pojedynczy arkusz papieru ryżowego moczymy chwilkę w ciepłej wodzie, kładziemy na desce/talerzu i kiedy odpowiednio zmięknie, umieszczamy na papierze niewielkie kawałki przygotowanych składników. Zwijamy całość i odkładamy na talerz. Maczamy w sosie i zajadamy ze smakiem ;-)

magicznyskladnik.pl



12 komentarzy:

  1. Uwielbiam spring rollsy :) Najbardziej w wersji smażonej, ale tak, jak podałaś je Ty, smakują niezwykle delikatnie i także przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tego nie jadłam, a w sklepie koło domu widziałam taki papier. Chyba nadszedł czas na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna planuję je zrobić i chyba faktycznie muszę się w końcu do tego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spring rollsy są świetne, bo można dodać jako nadzienie dosłownie wszystko i zawsze dobrze smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam paluszki krabowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, muszę spróbować Twojej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM papier ryżowy :D Szczególnie trochę przypieczony na patelni :D Taki chrupiący jest najlepszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. jakich wymiarów chciałabyś się trzymać jak byś nie była modelką? czy w ogóle zaczęłabyś odchudzanie gdyby nie modeling? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie modeling na pewno chciałabym utrzymać szczupłą, ale nie wychudzoną sylwetkę, czyli przytyć przynajmniej 4-5 kg. Z pewnością jadłabym o wiele "normalniej" i nie odmawiała sobie ulubionych potraw.

      Usuń
  9. Wygląda super :) . Ja ostatnio odkryłam kiełki i męczę je, i męczę... polecam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL