SÝN Magazine

10/07/2013
Odpowiednie wybory, słuszne decyzje. Czy ktokolwiek z nas byłby w stanie przewidzieć, kiedy odpowiedzieć nie, a kiedy postawić na tak? Czy każdy nasz młodzieńczy, nie naznaczony doświadczeniem osąd jest niczym gra w rosyjską ruletkę: trafisz - wygrywasz nowe życia, przegrasz - zaprzepaściłeś wszystko. Odbijam się od głuchych ścian poczekalni, w której umieściłam samą siebie. Czekam na jakiś znak, czekam na cichy uśmiech losu, niewidzialny palec, który popchnie mnie w odpowiednim kierunku. Może to jest aż takie trudne, a może jednak niespodziewanie proste? 

Fizycznie jeszcze nie odtajałam po Paryżu, ale i tak czuję się wspaniale. Jestem otoczona miłością, zarówno w rodzinnym mieście, jak i kochanej Warszawie. Umawiam się na spotkania ze znajomymi, czytam, piszę, oglądam swoje seriale. Walczę ze stresem, a przynajmniej próbuję robić to najlepiej, jak tylko potrafię.

Pamiętacie backstage zwariowanej sesji ze sfinksami? 
Oto efekty, które ukazały się w październikowym wydaniu SÝN Magazine. Hope you like it! :-)











Raz jeszcze dziękuję całej ekipie! 

11 komentarzy:

  1. Aaaaa mój ulubiony kot :D idealnie pozował, mały model xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Seriale, filmy, dobra kawa - najlepsze lekarstwa na depresję. Zza kulis sesję widziałam, sama sesja wygląda fantastycznie. Ciekawy pomysł, ta peruka jest troszkę straszna, ale co tam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś wspaniała! : )
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, jak już mówiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie Twój kolor!


    www.kpfashionn.blogspot.com
    Zapraszam na post.
    Dziś obalamy mity: Dieta modelek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko dlaczego wszędzie ta sama mina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że o taką minę prosiła fotografka.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL