Przykładowy jadłospis

10/23/2013

    Śniadanie:
    • garść płatków Just Fit Błonnik 
    • amarantus
    • owoce goji 
    • suszona żurawina i śliwki
    • prażone orzeszki sojowe
    • cynamon
    • opakowanie Jogobelli light o smaku pieczonego jabłka 







    Obiad:
    • 1/2 szklanki kaszy jaglanej
    • szklanka wody 
    • sól
    • papryka słodka
    • zioła prowansalskie 
    • łyżka oleju lnianego
    • przecier pomidorowy/ketchup
    • słonecznik/pestki z dyni/orzeszki sojowe do posypania  
    Kaszę jaglaną sparzamy na sitku. Dodajemy do wrzącej wody i gotujemy do momentu, aż kasza wchłonie cały płyn (ok. 15-20 minut). Gotową kaszę mieszamy z łyżką oleju lnianego, przecierem pomidorowym lub dobrym ketchupem (z pomidorów, nie z koncentratu!), ziołami i słodką papryką. Posypujemy słonecznikiem (nie miałam, dlatego wykorzystałam prażone orzeszki sojowe).



    Kolacja:

    Miseczka soczewicy widoczna na zdjęciu + twarożek grani z prażonymi orzeszkami sojowymi.

    Soczewica z pomidorem, pieprzem i sosem sojowym

    W międzyczasie: kilka plasterków szynki z kurczaka i sera żółtego; latte na mleku sojowym.

    22 komentarze:

    1. Jogurty light jogobelli smakują strasznie chemicznie moim zdaniem, ale pozostałe dania - wypróbuję :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Light to świństwo jakich mało, jest odtłuszczone kosztem cukrów, nie polecam - co z tego, że ma mniej tłuszczu, jak w składzie jest powiększona ilość cukru i syropu glukozowo-fruktozowego? Czymś to musieli zapchać. Lepiej zjeść normalny :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Pomysłowa kolacja, a co do jogurtów light to niestety zgadzam się z powyższymi komentarzami. Niemniej - nikt nie może jeść idealnie, prawda? :)

      OdpowiedzUsuń
    4. mój Boże.... jem przynajmniej 3 razy tyle w ciągu dnia :<

      OdpowiedzUsuń
    5. również zgadzam się co do tej jogobelli light. choć ja osobiście w ogóle jogobelli nie lubię, ponieważ nawet ta normalna zalatuje mi strasznie chemią. wyjątkiem na który sobie pozwalam to owocowa wyspa o smaku prażonego jabłka i cynamonu, bo tam ten posmak nie jest takoś specjalnie wyczuwalny.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja uwielbiam smak Jogobelli light z jabłkiem i na pewno z niej nie zrezygnuję - nie muszę jeść aż tak "idealnie" ;)

        Usuń
    6. Umarłabym z głodu jedząc tak codziennie....Od czasu do czasu, gdy nie mam kompletnie ani chwili na gotowanie czy jedzenie też tak się zdarza, ale gdy mam normalny dzień, to zawsze zjadam dużo więcej.

      OdpowiedzUsuń
    7. a gdy chudlas to tylko dieta czy cwiczenia tez ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kiedy byłam na diecie również ćwiczyłam.

        Usuń
    8. Wszystko wygląda tak apetycznie i pewnie nieziemsko smakuje. Fajne składniki. Tylko dla mnie 3 posiłki to zdecydowanie za mało :( jem często, może mniejsze porcje.
      Podziwiam wszystkie modelki jeśli tyle jedzą i wystarcza to żeby się dobrze czuć i funkcjonować :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Jezu wybacz. als jesli tak jedza wszystkie modeelki to prawda jest tym, że sie glodza.

      OdpowiedzUsuń
    10. Jezu wybacz. als jesli tak jedza wszystkie modeelki to prawda jest tym, że sie glodza.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie rozumiem, ile "normalne" młode dziewczyny w takim razie jedzą. Spróbuj pochłonąć garnek kaszy jaglanej, a później pogadamy o tym, jak bardzo jesteś głodna... Soczewica i twarożek to nie sałata i woda z cytryną, ale pożywna kolacja. W między czasie podjadam szynkę i ser żółty, sojowe orzeszki, nerkowce. Nie ćwiczę i wiele się nie ruszam, więc nie wiem, ile Ty jesz, ale jeśli to jest dla Ciebie głodówka - szokujące.

        Usuń
      2. nie jestem ani modelką, ani przeraźliwie chuda, odchudzałam się bardzo długi czas, co fakt, ale teraz gdy moja waga jest w porządku, jedzenie jest pełnowartościowe, przede wszystkim, zdrowe, no i smaczne, gdzie tu głodzenie się? Może nie ma batoników i czekolady, czy też chipsów i fast-foodów, ale to jeszcze nie znaczy, że to nie jest jedzenie. Zresztą polecam wyrzucić śmieciowe jedzenie, nie ze względu na figurę, a ze względu na zdrowie :)

        Usuń
    11. mam ochotę na Twoją kolację mimo że pękam po zjedzeniu swojej;p

      OdpowiedzUsuń
    12. też bym szczerze mówiąc umarła z głodu z takim jadłospisem ale ja dzięki Bogu nie jestem modelką, poza tym uprawiam sport więc potrzebuję energii.

      OdpowiedzUsuń
    13. Może wydawać Ci się że jesz normalnie, ale tak na prawdę są to mikroskopijne porcje normalnych posiłków. No ale cóż ten zawód wymaga ciągłego niedojadania....

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No tak, chyba mam jakiś mały żołądek ;) Mnie taka porcja na 3 godziny spokojnie syci i zaspokaja.

        Usuń
    14. Ostatnio wspomniała Pani, że czuła się źle, gdy musiała zrzucić 10kg. Mogłaby Pani napisać kiedyś o tym notkę?

      OdpowiedzUsuń
    15. Mój jadłospis wygląda bardzo podobnie :) . Przypomniałaś mi o Zdrowym Błonniku, który koniecznie muszę dopisać do zakupowej listy :) !

      OdpowiedzUsuń
    16. Dla mnie bardzo mało, ale takie szczupłe ciałko modelki na pewno ma mniejsze zapotrzebowanie, poza tym nie możesz się tak mega najadać-prawo zawodu (tak zakładam:P). Niemniej jednak fajnie, że jesz zdrowo:)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL