Feel better, pose better, be better

10/15/2013




















15 komentarzy:

  1. piękne kobiety!

    zapraszam www.kpfashionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat za Rubik nie przepadam. Ale to jest kwestia, która została poruszona w Twoim poprzednim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blondynka z papierosem- najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam tylko takie pytanie (nie akurat do tego postu,lecz ogolnie). Pisalas,ze przed ponownym zostaniem modelka musialas schudnac w tali i biodrach,moglabys mi napisac ile i jak dlugo ci to zajelo. Prosze to dla mnie bardzo wazne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej przekonuje zdjęcie nr 3 - Miranda jest super...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)
    Dopiero co znalazłam tego bloga i mam do ciebie pare pytań w związku z modelingiem,podasz może swój mail ?

    mychocolateslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail jest podany na blogu.
      martanowacka37@gmail.com

      Usuń
  7. Jeeej. Ich ciała są niesamowite.
    Uwielbiam Twój blog ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie to geniusz moim zdaniem! obserwuję oczywiście chociaż wieszakiem to niestety nie jestem ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL