Hello September // Inspiracje

9/01/2013
Za mną dwie wspaniałe sesje, efekty mam nadzieję wkrótce.

Położyłam się o drugiej, obudziłam przed dziewiątą. Owsianka, DDTVN i mocna kawa na śniadanie. Sine niebo uparcie przypomina, że lato zmierza ku końcowi, że to już pierwszy września i czas wyciągnąć swetry. Obrona coraz bliżej - zacząć naukę coraz trudniej. Rozmyte plany na przyszłość, choć mam wielką nadzieję, że wszystko niedługo obrośnie w odpowiednie ramy, zasklepi się, zakleszczy, ułoży tak, jak być powinno.




























12 komentarzy:

  1. Mało snu, to i kawa musi byc mocna :) hm, swietne inspiracje. I mam nadzieje ze wszystko fajnie ci sie ulozy. Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałyśmy dzisiaj identyczne poranki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia *.* Miłego dnia i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za obronę, sama próbuję się zmotywować do pisania pracy ;) I czekam na efekty sesji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za takie osobiste pytanie ale ile ważysz? Też jestem wysoka i chce wiedzieć ile mi jeszcze zostało do zrzucenia. ;p
    Pozdrawiam i chciałam Ci napisać że prowadzisz świetny blog. :) i oczywiście trzymam kciuki za obronę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kieruj się wagą, ale wymiarami - to one się liczą w zawodzie modelki ;)
      Powinnaś mieć w talii ok. 6o cm i w biodrach maksymalnie 90.

      Usuń
    2. Nie chcę być modelką, chcę być chuda :P :)

      Usuń
  6. rewelacyjne stylizacje!!! uwielbiam cię kochana!!! zawsze z radością czytam te wszystkie ciekawostki z zycia modelek!!
    A ty jestes na prawde wyjątkowa!
    wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że dasz radę (mam na myśli studia;). Jeśli Ty dasz radę, to ja też,,,
    a

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL