Przykładowy jadłospis

5/15/2013
Często o to pytacie, więc dzisiaj postanowiłam podzielić się moimi przykładowymi jadłospisami - z wczoraj i dziś. Zdjęć na bieżąco nie robię, gdyż nie jest to blog kulinarny, ale dwie pyszne potrawy udało mi się uwiecznić.

WCZORAJ

śniadanie: bułka bakaliowa z masłem (z ulubionej Galerii Wypieków), kawa

II śniadanie: serek Danio

obiad: kasza jęczmienna z sosem pieczarkowo-śmietanowym

kolacja: warzywa z patelni (brokuł, marchewka, kalafior, cieciorka) z sosem sojowym i prażonym słonecznikiem; serek wiejski

w międzyczasie kawa i 2xBurn - spałam jakieś 4 godziny, więc bez tego byłoby ciężko...


DZISIAJ

śniadanie: owsianka na mleku z bananem i płatkami migdałów; waniliowy serek homogenizowany

obiad: kasza jęczmienna z cieciorką, sosem sojowym, prażonym słonecznikiem i kolendrą

kolacja: sałatka z rukolą, pomidorkami, serem żółtym, grillowanymi pieczarkami i słonecznikiem, polana słodkim sosem winegret i olejem rzepakowym; serek wiejski

w międzyczasie "pyszna" kawa z automatu na uczelni ;-)



Moim absolutnym faworytem w dziedzinie szybkich sosów do kaszy jest ten pieczarkowy: na oleju podsmażam cebulkę, dorzucam pokrojone pieczarki, a po paru minutach zalewam całość 1/2 kubka bulionu warzywnego. Doprowadzam do wrzenia, gotuję kilka minut na małym ogniu, po czym zaprawiam całość śmietaną połączoną z odrobiną mąki, by sos odpowiednio zgęstniał. Obiad gotowy w 10 minut i jaki pyszny!

28 komentarzy:

  1. Z dedykacją dla wszystkich osób karmiących się mitem, że modelki jedzą waciki i sałatę ;)

    Też uwielbiam sos pieczarkowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wegetarianką , czy po prostu akurat trafiły się takie dwa dni, gdzie nie jadłaś mięsa ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie NIE jestem wegetarianką ;) Niestety rzadko stać mnie na mięcho haha

      Usuń
  3. niam niam niam niam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę nieźle! Białko, kasze, dużo warzyw, owoce... Krótko mówiac bardzo dobry jadłospis. Dodałabym do niego tylko jakieś mięsko lub rybę w rozsądnej ilości, tak dla pokrzepienia ;-)

    Serdecznie Cię pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpałaszowałabym tą sałatkę z ostatniego zdjęcia :) I kaszę na szybki obiad. Zainspiruję się od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm :) uwielbiam kaszę :) dziś miałam gryczaną podsmażoną bez oleju z kukurydzą, słonecznikiem, pomidorami i trochę pesto, doprawione i na koniec posypane parmezanem :) muszę spróbować z pieczarkami, dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie ustosunkowałaś się do mojego komentarza o modelka komercyjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikowałam Twój komentarz na telefonie i niestety przez przypadek skasowałam.
      Nie odnoszę się krytycznie wobec modelek komercyjnych - każda dziewczyna ma inne predyspozycje i w ten czy inne sposób je wykorzystuje. W mojej notce wyraźnie zaznaczyłam, że chodzi mi o cycate modelki z okładek pism dla panów, które dla pracy mogą wiele poprawić za pomocą skalpela. Taka praca nie ma nic wspólnego ze światem modelingu, w którym ja się obracam.

      Usuń
    2. Rozumiem,ale to nie znaczy,że trzeba obrażać dziewczyny epitetami w stylu "cycata modelka" :P

      Usuń
    3. generalnie rzecz ujmując, w większości [!] kobiety będące na okładkach pism dla panów nie są nawet modelkami, tylko wylansowanymi z przypadku osobami, które niewiele mają do zaprezentowania, prócz właśnie urody poprawionej skalpelem - przykład? "miss Euro 2012" Natalia Siwiec ;]

      Usuń
    4. Natalia Siwiec od bardzo dawna jest fotomodelką:)

      Usuń
  8. jakie pyszności,sałateczkę z miłą chęcią bym skosztowała:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie, ale ja zdecydowanie chodziłabym głodna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Z powodu problemów technicznych musiałam przenieść bloga kolejny raz...Mam nadzieję, że dołączysz do obserwatorów! :) Pozdrawiam! :) Adres bloga: breakfastofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłospis pyszny, zdrowy, ale porcje mikroskopijne. Rozumiem. Ale pomimo, że masz głowę na karku i jesz wartościowe rzeczy to ma to swoje minusy w kontekście porcji ( wnioskuję ze zdjęć) i Twojego ślicznego aczkolwiek wychudzonego wyglądu. Co nie zmienia faktu, że to szanuję.
    Każdy sam wybiera swoją drogę.


    czytam, nie bloguję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świadomość tego, że jem niewiele i dlaczego to robię ;-) Kiedy na dobre skończę pracę modelki, moje porcje żywieniowe na pewno się zwiększą ;p

      Usuń
  12. piękne i zdrowe menu! sałatka z rukolą i pieczarkami to jest to! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie, zdrowo, kolorowo :) lubię takie jadłospisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział :)
    http://wegemniam.blogspot.com/2013/05/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jesz bardzo zdrowo i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, myślę że mnie zainspirowałaś do takiego menu ;> <3

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe menu, wyprobuje pewnei juz jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie i piękny bento box. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jem 3 razy tyle ćwiczę 4 razy w tygodniu po 1,5 godziny i też jestem jak one chuda, a nie mam super przemiany materii. 1500 kalorii to podstawa, żeby nie zniszczyć sobie metabolizmu i do końca życia jeść mało bo inaczej skończą grube jak beka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL