Photomix

5/26/2013
Mam nadzieję, że wybaczycie mi dzisiejszy post, gdyż z braku czasu (środowy egzamin...) postanowiłam wprowadzić na bloga trochę "prywaty" i pokazać Wam zdjęcia, które z modelingiem nie mają nic wspólnego. Do tej pory broniłam się przed postami typu instagram, ale sama lubię przeglądać podobne wpisy na innych blogach, więc właściwie czemu nie? Część z Was, która śledzi profil wieszaka na FB oraz Instagramie widziała już pewnie większość zdjęć, ale mam nadzieję, że dla reszty będzie to przyjemna okazja do poznania mnie ciut bliżej ;-)






















23 komentarze:

  1. Aa mam ten sam kubek z Audrey! ♥
    I lubię takie posty ze szczyptą prywaty ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię oglądać takie zdjęcia!
    i dzięki temu lepiej Cię poznać;)
    masz piękną mamę (jeśli na tamtym zdjęciu to Twoja mama;p)!
    teraz już wszystko jasne skąd Twoja uroda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na myśli ciastka, choć chłopcy też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Chętnie zaobserwuję Twojego Instagrama, żeby oglądać je częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zdjęcia oglądać :) Na wszystkich taka uśmiechnięta jesteś, ach! Więcej takich zdjęć, więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się portret -> trzecie od końca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty jesteś z Częstochowy czy byłaś przejazdem? Bo o ile się nie mylę to kawkę piłaś w Sweet Home Cafe, najpiękniejszej kawiarni w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Częstochowy i kawkę piłam w Sweet Home&Cafe, rzeczywiście najpiękniejszym miejscu w mieście! :)

      Usuń
    2. No proszę, nigdy bym nie zgadła ;) Jakie ciekawe lokale poleciłabyś w Czewie, bo odkąd skończyłam tam studia licencjackie nie bywam zbyt często w mieście świętej wieży, otworzyło się ostatnio coś ciekawego?

      Usuń
    3. Niestety bywam w domu tylko na weekendy i nie mam czasu odkrywać nowych miejsc na częstochowskiej mapie ;)

      Usuń
  8. Kubek, naklejki, jedzenie! Kwintesencja :)
    Pozdrawiam Filozofka

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm jakie pyszności tutaj widzę, od razu zgłodniałam ;))) świetny mix :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam, ja lubię oglądać takie zdjęcia. PS Jesteś tak śliczna, że nieogarniam *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie posty, świetne fotki:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torty, brownie - podbiło moje podniebienie:D!

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę prywaty nie zaszkodzi ;) a takie zdjęcia mają swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego Ty jesteś taka wspaniała?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się naprawdę czerwienię! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL