Mediolan, Wenecja

4/16/2013
Ci, którzy śledzą uważnie stronę wieszaka na facebooku, wiedzą już, że tydzień temu zostałam potwierdzona do agencji WOMEN w Paryżu, Nowym Jorku oraz Mediolanie. Celem mojej pierwszej (po kilkuletniej przerwie) podróży mają być Włochy! To dla mnie ogromna radość, nie tylko ze względu na możliwość odwiedzenia po raz kolejny jednego z najpiękniejszych miejsc na Ziemi, ale również podszkolenia języka, gdyż uczę się włoskiego od prawie dwóch lat. 
Prawdopodobnie po 20 czerwca będę już do Was pisać ze słonecznego Milano. Z tej też okazji wróciłam pamięcią do mojego poprzedniego pobytu na kontrakcie w Mediolanie. Cudowny czas, cudowni ludzie, cudowne wspomnienia! Dzisiaj mam dla Was porcję zdjęć zrobionych przeze mnie oraz moją przyjaciółkę, A. Enjoy!





























18 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się do agencji i wyjazdu ! Nie ukrywam - szalenie Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, gratuluję z całego serca! :-)
    A mogę Ci wskoczyć do walizki? :D ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna D., moja była sąsiadka :-) Piękna, przemiła dziewczyna, czymkolwiek się zajmie będzie w tym świetna.
      :-)

      Usuń
  3. super, ja o Włochach jedynie mogę pomarzyć, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Wprawdzie doświadczenie już masz i wszystko na pewno będzie świetnie, ale i tak uważaj na siebie i korzystaj z tego wspaniałego czasu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym bardzo chętnie się zabrała z Tobą, może w ramach tego zacznę Ci gotować? haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sounds like a perfect plan to me! <3

      Usuń
  6. Cieszę się razem z Tobą,gratuluję i życzę powodzenia:)) już nie mogę się doczekać relacji:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Prześliczne są zdjęcia z tego wpisu - chyba moje ulubione ze wszystkich, które pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli oczywiście Twoje zdjęcia :D

      Usuń
  8. Gratulacje! :D Świetne zdjęcia. Mega zazdroszczę ci wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! tylko pozazdrościć takiej pracy :)
    widzę piękne wspomnienia z poprzedniego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę! I gratuluję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z całego serca ! Jestem pod pełnym wrażeniem :)
    Powodzenia.
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje marzenie . W ogóle spełniają każde jedńo z moich marzeń, cole ;)) buziaki wysyłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ohhh zazdroszczę! chciala bym tam kiedys pojechac ;)


    pozdrawiam ;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie przepadam za Włochami, ale może nie miałam okazji jeszcze ich dobrze poznać. Niemniej zdjęcia mi się bardzo podobają. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL