Naturalna elegancja

3/13/2013
























30 komentarzy:

  1. WoW! Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnybmiks:-) lubię takie inspiracje!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia zwykłe-niezwykłe :) Najbardziej wpadło mi w oko to pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne inspiracje, uwielbiam:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie otagowana, zapraszam :) http://justbreeakfast.blogspot.com/2013/03/237-liebster-blog-x-xi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale zdjęcie Anji golącej pachy jest trochę... przerażające. ;-) Reszta - świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi sie Miranda i Anja ale na pewno nie goląca pachy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, jak czytam o tym ukradzionym portfelu to mnie aż ciarki przeszły. Również nigdy mi nic nie ukradziono (odpukać!). Czasem mam coś takiego, że bezwiednie sięgam dłonią do zamka i sprawdzam, czy zasunięty. Stracić portfel... Kij nawet z pieniędzmi! Ale dokumenty, karty, zdjęcia, legitymacje. Boziu, jak sobie pomyślę, że wszystko trzeba wyrabiać. A do tego miesięczny, czy tak jak w moim przypadku - kwartalny... Nie chcę!
    Tyle dobrze, że portfel odzyskałaś, uff...
    Mała panda <3 łiiii. Ja jeszcze bym chciała takiego tygryska! Najlepiej białego!
    Dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, na pewno stanowią inspiracje. Lubię oglądać sesji Anji Rubik - na co dzień ma takie potargane włosy a na sesjach zawsze tak ładnie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Miranda najlepsza! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe kobiety, cudowny mix dobrych inspiracji!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Miranda jest fenomenalna :D Zazdroszczę jej tej urody i stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspiracje są na prawdę bardzo ciekawe.
    Twój blog jest bardzo interesujący.
    Liczę na to, że mnie odwiedzisz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Rubik z pomalowanymi dookoła na czarno oczami wygląda jak dla mnie strasznie, a najgorsze, że dużo ma takich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanie - wiecie od czego zalezy, ze ktos ma taka 'wklęsłą' twarz np tak jak na tym zdj http://4.bp.blogspot.com/-PmB7iKGQQRY/UUCn356CtKI/AAAAAAAACik/aB4jnyrJJps/s640/402949_436432229765726_1096801163_n.jpg

    mam bardzo niskie bmi, bo 13, a dalej mam okragla twarz. To zalezy od budowy czy trzeba jakies specjalnie cwiczenia robic..?

    OdpowiedzUsuń
  16. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Pls let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie najlepsze ;)
    a tak poza tym to jakos nie trawię Anji Rubik...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :) W moich inspiracjach prawie zawsze znajduje się Anja Rubik :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne inspiracje, i piękna Anja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Do koktajlu użyłam serka President :)

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing blog!


    -fashion illustrator-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL