Inspiracje: modelki

1/31/2013























39 komentarzy:

  1. aż ciężko oderwać wzrok :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. A na mojej liście znalazłaby się Sasha Pivovarova i Natalia Vodianova. Kocham takie wschodnie typy urody <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne inspiracje fajnie tak z rana nacieszyk oko :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia ;) miło sie je przeglada ;) czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe inspiracje, uwielbiam takie posty:) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chude i piękne. Tak samo jak ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oczarowało mnie to zdjęcie w wannie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre są ładne, ale tak serio serio- nie kadząc - jesteś dużo ładniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde świetny blog :) Czuje, ze bede go czesciej odwiedzac

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkie są ładne, ale figury z pewnością dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam JAC i jej klasyczny look po wybiegach ! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Moja ulubiona polska modelka!

      Usuń
  12. Są piękne, tylko dlaczego muszą być AŻ TAK chude ?
    Zdjęcia idealne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze się zachwycam urodą Mirandy Kerr (sesja dla jalouse miodzio :)) uwielbiam takie pomieszanie urody kobiety i 'dziewczynki' :) Wygląda się na młodszą niż w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne inspiracje :) zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne i pięknie ubrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że robisz posty z inspiracjami :)
    Miranda Kerr trochę niepodobna do siebie na tej ostatniej sesji ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia!
    Nie mogę się doczekać, kiedy skończy się sesja i znowu będzie można złapać za aparat! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne! brakuje mi tu tylko jednego- Twoich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, aż miło popatrzeć!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego bloga (wyprowadziłam się z cup of ideas)
    iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia...piekne kobiety
    A gdzie Ty?
    Buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba to zdjęcie w wannie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. co sądzisz o konkursie: the look of the year?

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawdę oryginalne i ciekawe inspiracje na pewno skorzystam :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Zjadłaś jakieś pączki na tłusty czwartek?
    Ćwiczysz trochę, żeby mieć ładną sylwetkę czy nie potrzebujesz?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę, żeby czuć się dobrze i mieć troszkę mięśni zamiast worka kości ;-)
      A pączków nie jadam, więc nie zrobiłam wyjątku także i w tłusty czwartek. Zamiast pączków uraczyłam się japońskim ciastkiem ryżowym ;p

      Usuń
    2. Japońskie ciasto ryżowe? To musiało być ekstra, podasz może przepis? :)
      I czy można wiedzieć co ćwiczysz? Albo jakie ćwiczenia polecasz?

      Usuń
    3. Nie ciasto, ale ciastko ;-) http://kyotofoodie.com/wp-content/uploads/2009/01/kuromame-daifuku-kyoto-demachi-futaba-3.jpg
      Kupuję je w Tokio Ekspres w Warszawie.

      Ćwiczę 2-3 razy w tygodniu po 30 min w klubie Mrs Sporty.

      Usuń
  25. Przepiękne zdjęcia. Niestety pewnie tak retuszowane,, że znacznie odbiegają od realnego wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL