Za kulisami // Zdjęcia by Asia Gwarek

8/25/2012
W poprzednim poście użyłam słowa BOOKER, nie wyjaśniając go. Możliwe, że mieliście problem z interpretacją hasła, więc dzisiaj postaram się naprawić swój błąd. Booker to pracownik agencji, którego głównym zadaniem jest wyszukiwanie zleceń dla modelek i modeli. Każda modelka/model ma swojego osobistego bookera, który powinien dokładnie wiedzieć, jakie zlecenia będą dla jego podopiecznej/podopiecznego najbardziej odpowiednie. Jeśli jednak w danej agencji pracuje booker od zleceń zagranicznych i booker od zleceń w kraju, możemy otrzymywać telefony z propozycją pracy od obu, nie tylko od "naszego".

Poniżej obiecane wczoraj zdjęcia z pracy nad pierwszymi testami.



















6 komentarzy:

  1. a to tak to wyglada;-)
    ale ty szczuplutka;-)
    obserwuje i czekam na wiecej wpisow
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaka chudziutka, ślczna ♥ będę czytać ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze pomyślałaś o załozeniu takiego właśnie bloga. Ludziom się wydaje, że bycie modelką to sielanka - bycie na pokazach, noszenie ciuchów od projektantów. A jest także ta gorsza strona - to ciężka praca, prez kilkanaście godzin, z pracą własnym ciałem - pozą, mimiką. To częste wyjazdy - bez znajomych, w obce miejsca, chodzenie na castingi czasem milion razy, wstawanie rano i chodzenie spać o późnych godzinach, restrykcyjna dieta u niektorych modelek, szczególnie przed ważnymi pokazami, bo wymaga sie od nich, by były chude.
    Burzysz ten stereotyp, który niestety tkwi gdzieś w ludzkich głowach - ze jak modelka, to musi być pusta i głupia. Bo przecież jest już ładna, to nie może mieć innych zalet ;) Widać, ze masz pasję i radość z tego co robisz.
    Poza tym, podoba mi się Twój typ urody - bardzo naturalny i dziewczęcy.
    Dodaje się do obserwowanych. Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Mam nadizje, ze się u mnie zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że mnie znalazłaś :) Po raz pierwszy spotykam się z blogiem o takiej tematyce. Czy byś mogła podać mi swojego maila? Mam do Ciebie kilka pytań, jednak nie chcę ich publikować na oczach wszystkich internautów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Mój mail: martanowacka37@gmail.com
      Czekam na pytania :-)

      Usuń
  5. Super zdjęcia. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL